10 Ekim 2016 Pazartesi

Stockholm Sendromu

Yeni işimde ilk haftam bitti. İkinci haftama başladım. Ofis iyi beni işe alan ve birlikte çalıştığımız avukat da iyi ama ben eski ofisimi özlemiyorum desem yalan olur. Oradaki muhabbetler, gırgır şamata her şey güzeldi kavgalar dışında. Sanırım bu kadar iyi olduğumuz için zaten sonuç da kötü oldu. Gereksiz bir samimiyet vardı sanırım.
Önceki yerden sonra burası biraz daha farklı. Daha resmi ama yaptığım iş aynı. Yine iş davalarına bakıyorum. İlginç duygular içerisindeyim. Bunu nasıl ifade edebilirim bilmiyorum. Kesinlikle bir problem yaşamıyorum. Gayet seviyeli bir ortam var. Muhabbet de ediyoruz ama işte. Eksik bir şeyler.
Evet Koniçiva Bey’le çok kavga ederdik üzerdi beni falan ama çok da eğlenirdik. Sanırım bende Stockholm sendromu var.
Bu şirketin en iyi yanı her yere taksiyle gidiyorum. Adliyeler arası taksi kullanıyorum ya da şirket şoförü götürüyor o açıdan rahat. Ayrıca evime hem yakın hem uzak. Yürüne bilecek kadar yakın değil ama arada gidebileceğim bir vasıta yok. Sabahları evden 20 dk yürüyorum otobüse biniyorum 10 dk sonra işteyim. Akşamları da işten eve yürüyorum çünkü başka bir vasıta yok. Gün içinde toplam 7-8 km yürümüş oluyorum. Sanırım en iyi yanı bu. Azıcık da boğazımı tutarsam oh mis gibi zayıflarım.
Tabi işe gitmek ve dönmek için çok yürüyorum bu sebeple de çok yoruluyorum. Bu Cuma Ankara Barosu’nun bir etkinliği için hayal kahvesine gidecektik arkadaşlarla. İlk önce Ankara’nın meşhur yerlerinden kıtırda bir bira içtik. Sonra benim uykum geldi. Dedim ben gelemeyeceğim çok yorgunum. Eve geldim ve saat 22.00’da uyudum. Saat 22.30’da bir arkadaşım aradı gitmiyor muyuz diye. Uyuduğumu öğrenince çocuk şok oldu.
Kısacası parti kızı Blabla’dan eser yok şimdi. Gerçi neredeyse 3 aydır yattığım için bence tekrar bu tempoya alışmam zor olacak. Yatmamak için kendimle kavga ediyorum zaten.

Velhasıl kelam benden bu kadar. Bir haftalık yeni iş maceramda çok bir olay olmadı. Umarım her şey daha da güzelleşmeye devam eder. Öpüyorum hepinizi. XOXO 
P.S niye bilmiyorum ama işyerinde çok fazla insanla da kaynaşamadım. Departmanlar farklı olunca. Herkes yeni kız olarak beni biliyor ama ben kimseyi tanımıyorum. Bu konuda tavsiyelerinize açığım

18 yorum:

  1. Bu konuda tesviye veremem çünkü insan ilişkilerim zayıf bos ver yeni biri daha işe girince başkası yeni olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah o da mantıklı. Yeni birinin girmesini bekleyeyim :)

      Sil
  2. Biraz zamana ihtiyaç var gibi gözüküyOR. Yeni olan her şeye alışmak biraz zaman alıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski ofisimi bile özlediğime göre cidden yeni olana alışmak zormuş

      Sil
  3. Her yere taksiyle mi gidiyorsun?!?? Demek şirket şoförü hee :D dırıdıdıdı arabesk müzik çalsın arkadan ve kamera bana dönsün 😂😂😂 zamanla oturur ya merak etme. Arada toplu taşıma kullanıp taksi paranla eve gidiş dönüş yapabilirsin soğuk havalarda. Azıcık çakallık lütfen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohaaaa çok mantıklı:)) Hiç aklıma gelmemişti, teşekkür ederim.

      Sil
    2. Hahah :) ne demek tatlım meslektaşız şurda :P ya şaka maka ben bazen yapıyorum. Sonuçta sana taksi kullanma izni veriyolar sen kendi emeğinle yürüyerek ya da toplu taşıma tercih edip parayı kendne kullanabilirsin ben bu zihniyetteyim. Yani hak yemiş de olmuyoruz bence çünkü izinleri dahilinde kullandığın bi masraf oluyor :))

      Sil
    3. Ya varya hiç gelmedi aklıma. Cidden çok güzel fikir. Biz meslektaşlar birbirimize böyle destek olalım :)

      Sil
  4. Ohh anlasilan her şey yolunda. Sigara kuyrugu iyidirdiyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sigara içmediğim için yanlarında durmak saçma olur sanırım :)) her şey yolunda gibi :))

      Sil
  5. Taksi işini çok geçmişte ben de yapmışım Moira' nın dediği gibi:) Arkadaşlarla kaynaşmak için biraz zaman gerekiyor. Onları tanıyınca daha iyi geçinebileceklerin belli olur. Blogunuzu takibe aldım ben de beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA yaş olarak benden büyük herkes sanırım biraz o yuzden sıkıntı çekiyorum bakalım nolacak :) hemen takibe alıyorum :)

      Sil
  6. Hayırlısı olsun zamanla ortam eğlenceli şekle gelir zaten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiimmm :) Umarım :)

      Sil
  7. İşe başlayınca yazılar azaldı hepimiz gibi.. Nerelerdesin, iş nasıl gidiyor :)

    YanıtlaSil
  8. gerçekten işin eve hem yakın hem uzak olması sağlığınız için süper olur :) işini hayırlı olsun umarım adapte olur istediğiniz keyifli ortamı yakalarsınız çünkü önemli :D
    Bloğumuza bekleriz sevgiler...

    YanıtlaSil